Sa nej - fick faktura

Anne-Marie Nilsson var inte intresserad av få hjälp med att placera sina pensionspengar av Svensk premierådgivning. Trots det fick hon en faktura....

Västervik2009-08-17 16:11
- Jag kände mig kränkt säger Ann-Marie Nilsson om det som hände i november förra året.Det började vid halv-nio tiden på kvällen då telefonen ringde. - En säljare började tragga på om jag inte behövde hjälp med att placera mina pensionspengar.Hennes svar att intresset var lika med noll. På frågan om säljaren fick skicka lite information sa hon dock ja.- Så en dag kom en orderbekräftelse där datumet dessutom var före det jag pratade med dem. Några dagar senare fick jag en faktura på 600 kronor för ett halvår men ingen information, säger Anne-Marie Nilsson.Hon svarade direkt att det inte var aktuellt och gjorde dessutom en polisanmälan. Sedan dess har åklagaren meddelat henne att ärendet är avskrivet då ägaren till företaget stuckit utomlands.
Så jobbar vi med nyheter  Läs mer här!
Läs mer om