Vi beklagar om breven inte levererats rätt

Västervik2009-05-05 00:07
Det här är en insändare. Åsikterna i texten är skribentens egna.
Insändarskribenten Lasse skriver i sin insändare i Västerviks-Tidningen den 24 april att han har fått felaktigt utdelad post. Vi håller med dig helt och hållet om det är betydelsefullt att alla brev och försändelser kommer fram till rätt adressat i rätt tid. Vi beklagar om brev inte levererats rätt. Posten hanterar 20 miljoner försändelser varje vardag med en kvalitet som enligt oberoende internationella mätningar är i världsklass. Vi arbetar hårt för att hålla högsta tänkbara kvalitet och service till våra kunder. Det betyder bland annat att vi ska förmedla försändelser i rätt tid till rätt mottagare på rätt adress. Vi tar själfallet insändarskribentens synpunkter på allvar och gör vårt bästa för att posten ska nå rätt mottagare. Om du har ytterligare frågor är du välkommen att kontakta mig.
Läs mer om